Interneto vartotojai įprastai į Google paiešką veda ne svetainės pavadinimą, bet konkrečią prekę arba prekės pavadinimą, todėl gauti Google paieškos rezultatai stipriai įtakoja lankytojų srautą ateinančių į parduotuvę.
E-parduotuvės optimizavimas padeda natūralioje paieškoje iškelti parduotuvėje esančias prekes, prekių grupes ir jų kategorijas, pagal reikiamas raktines frazes.
Atlikus e-parduotuvės optimizavimą, rezultatas – pagerėjęs parduotuvės matomumas paieškoje nei tik per raktažodžius, bet ir per prekių, prekių grupių, prekių kategorijų paieškos rezultatus.
Į e-parduotuvę ateina tikslingai nukreiptas lankytojų srautas per konkretų produktą. Taip pritraukiami tiksliniai lankytojai, kurie ieško konkrečių produktų, o tai leidžia didinti pardavimus.
E-parduotuvės optimizavimas paieškos sistemose padeda pakilti parduotuvės reitingams, kadangi ji aptinkama natūralioje paieškoje pagal daugumą raktinių frazių.