info@verslovystymas.lt +370 602 74432
Google paieškos sistemos fronte tvirtai laikomos pozicijos gali sukurti milžinišką vertę. Manote, kad Jūsų siūlomos prekės ar paslaugos yra vertingos? Žinoma! Nedrįstume ginčytis, tačiau sulyginkite du dalykus:
Mus supa labai daug dalykų, kurių nežinome. Tai natūralu. Juk ne kiekvienas turime puikią atmintį ir vos kažką nugirdę, spėjame įsiminti. Ne visi galime vadintis genijais. O juk ir nebūtina žinoti visko - apkrauti savo protą tokiais dalykais, kurie mums nėra svarbūs. Taip galvoja kiekvienas, tingintis į savo smegenis įsileisti kuo daugiau mus nuolatos supančios informacijos.
Verslas yra lenktynės, o lenktynėse daugelis verslininkų nori pirmauti, tačiau ne visi naudojasi labai paprastu, tačiau veiksmingu būdu, leidžiančiu nesudėtingai padidinti savo įmonės pajamas. Tokių verslininkų aplaidumu džiaugiasi visi, kurie nepabūgo išsirinkti patyrusią padėjėjų komandą ir sudalyvauti pašėlusiose lenktynėse dėl pozicijų pirmąjame google paieškos sistemos puslapyje.
Daugybė žmonių Google paieškos sistemą naudoja kiekvieną dieną. Jie įveda į paieška ieškomus raktažodžius ir gauna rezultatus, tačiau mažai kas iš jų eina į 20 puslapį ieškoti rezultatų. Tai reiškia, kad tik tos svetainės, kurios patenka į pirmuosius puslapius yra pastebimos lankytojų.
SEO taktika yra padėti svetainėms užimti pirmąsias pozicijas Google paieškos sistemoje.
Vienas svarbiausių dalykų vystant verslą yra skatinti teikiamų paslaugų ar produktų pardavimus. Didelę įtaką pardavimų augimui daro reklama.
Jeigu turite internetinę svetainę - jūsų verslas priklauso nuo lankytojų toje svetainėje.
Interneto vartotojai įprastai į Google paiešką veda ne svetainės pavadinimą, bet konkrečią prekę arba prekės pavadinimą, todėl gauti Google paieškos rezultatai stipriai įtakoja lankytojų srautą ateinančių į parduotuvę.
E-parduotuvės optimizavimas padeda natūralioje paieškoje iškelti parduotuvėje esančias prekes, prekių grupes ir jų kategorijas, pagal reikiamas raktines frazes.
Nusprendus atlikti svetainės, ar e-parduotuvės optimizaciją dažnai iškyla klausimas, kada tai atsipirks ir kokia naudą duos. Naudojant raktinių žodžių tyrimą galima įvertinti lankytojų srauto apskaičiavimą, kuris padės atsakyti į šiuos klausimus.