GSP (Gmail sponsored promotion) – Gmail naujienlaiškių reklama skirta pasiekti tikslius klientus bei visą norimą auditoriją kuriai Jūsų produktas aktualus. GSP reklama rodoma skaitant laiškus, Gmail paskyroje. Reklamos skelbimai rodomi viršuje REKLAMOS skiltyje, arba dešiniajam šone skaitant laiškus.
Reklaminiai naujienlaiškiai rodomi tiksliai Gmail auditorijai, pagal laiškų kontekstą, todėl yra ypatingai aukštas konversijos rodiklis bei maža lankytojo kaina. Reklaminiai Gmail skelbimai ir naujienlaiškai gali būt parenkami pagal tam tikrus kriterijus, tokius kaip: amžius, lytis, šalis, kalba, darbai, pomėgiai, interesai. Taip pat pagal raktinius žodžius, norimus domenus, aktualius pirkimus (pvz: prekiauju vaikiškom kėdutėm, ir noriu kad reklamą gautu tie žmonės kurie nesenai pirko internete; žaislų, rūbų vaikams).
Gmail naujienlaiškio reklamos kaina priklauso nuo konkurencingumo: mokama už naujienlaiškio atidarymą. Žmogus peržiūrėjęs naujienlaiškį gali jį išsaugoti, persiųsti draugam.