Google paieškos sistemos fronte tvirtai laikomos pozicijos gali sukurti milžinišką vertę. Manote, kad Jūsų siūlomos prekės ar paslaugos yra vertingos? Žinoma! Nedrįstume ginčytis, tačiau sulyginkite du dalykus:
- visi ieško to, ką Jūs siūlote, tačiau niekas nežino, kad Jūs tai turite;
- visi, kurie ieško to, ką jūs siūlote, yra nukreipiami tiesiai pas jus.
Jaučiate skirtumą? Būtent šį, rodos, šiek tiek kitokį žodžių išdėstymą mes ir vadiname verte.
Šiais laikais nebeužtenka tik turėti ką pasiūlyti. Tokių yra šimtai. Tačiau didelė dalis Lietuvos verslininkų to nesupranta.
Sutikite, kad vis daugiau ir daugiau žmonių prieš nuspręsdami kažką įsigyti, užsisakyti ar pasirinkti, liaudiškai tariant - googlinasi. Jie nenori būti liūliuojami protingų pardavėjų išvedžiojimų, psichologinių metodų, o gal, tiesiog, bijo pasiduoti impulsams ir priimti neapgalvotų, skubotų sprendimų. Būdami komforto zonoje ieškantys tam tikrų prekių ar paslaugų gali apsispręsti neskubėdami, pasianalizuoti, pasilyginti ir niekieno nespaudžiami priimti vienokį ar kitokį sprendimą. Jei anksčiau daug lemdavo pardavėjo uolumas bei mokėjimas paveikti pirkėją, šiandien jau yra kitaip. Šiandien pardavėją turi surasti. Būtent dėl šios priežasties ir yra varžomasi. Ieškantys tam tikrų dalykų ir įsijungę Google, žmonės nežino, kas dedasi šeštame ar septintame puslapiuose. Jie retai aplanko trečią ar ketvirtą ir koncentruojasi į tai, kas vyksta pirmajame (https://chitika.com/google-positioning-value).
Pats šauniausias dalykas – pirmame Google puslapyje būriuojasi toli gražu ne didžiausi rinkos žaidėjai. Čia renkasi tie, kurie supranta, kas yra kokybė. Įvairiausių tyrimų duomenimis yra nustatyta, kad žmonės labiau pasitiki pirmuosiuose Google SERP puslapiuose randamais prekių ar paslaugų pardavėjais. Tad... Ar jūs jau čia?
Koks yra pats paprasčiausias būdas atsidurti Google viršūnėse?
Išsirinkite patikimus ir patyrusius SEO specialistus, kurie nuvers kalnus, kad jums nereikėtų kęsti deguonies trūkumo kopiant. Patikėkite, kalnai išties yra dideli (audituojant interneto svetainę, vienam atsikartojančiam darbiniam svetainės puslapiui yra apžvelgiama daugiau nei 60 skirtingų parametrų, tiriami konkurentai ir t. t.). Tačiau nesistengsiu Jūsų apkrauti sudėtinga informacija. Pasvarstymui pateiksiu vieną faktą.
Įsivaizduokite, kad jūs esate pardavėjas, siūlantis tam tikros, siauros rūšies prekes. Iš pirmo žvilgsnio viskas atrodo labai nesudėtingai. Užsisakėte internetinį puslapį, aprašėte tai, ką siūlysite ir laukiate skambučių. Tačiau ar pagalvojote, kad Jūsų prekių pavadinimai ir žodžiai, kuriais prekių ieško interesantai, gali būti skirtingi. Kitaip tariant, išsiaiškinę kaip Jūsų turimų prekių žmonės ieško internete, galite gerokai išplėsti savo galimybes. Turėdami tinkamai sutvarkytus aprašymus, prisišauksite tuos, apie kuriuos net nebuvote pagalvoję.
Gerai parinkti pavadinimai bei kokybiškai aprašytos prekės - tik vienas iš nedaugelio parametrų, siekiant įkopti į Google paieškos sistemos viršūnę.
Daugiau konkretesnės informacijos rasite mūsų puslapyje: seo paslaugos.