Mus supa labai daug dalykų, kurių nežinome. Tai natūralu. Juk ne kiekvienas turime puikią atmintį ir vos kažką nugirdę, spėjame įsiminti. Ne visi galime vadintis genijais. O juk ir nebūtina žinoti visko - apkrauti savo protą tokiais dalykais, kurie mums nėra svarbūs. Taip galvoja kiekvienas, tingintis į savo smegenis įsileisti kuo daugiau mus nuolatos supančios informacijos.
Noriu papasakoti istoriją apie vieną verslininką, klestinčios įmonių grupės savininką bei vadovą. Mes susipažinome viename vakarėlyje ir kalbėdamiesi praleidome visą vakarą. Tuomet jis buvo tik bepradėjęs kurti verslą, jaunas ir veržlus vyras. Pokalbis buvo audringas: vos išgirdęs atsakymą į neseniai užduotą klausimą, jis kaipmat pateikdavo kitą. Toks smalsus buvo šis žmogus. Mane sužavėjo toji verslininko savybė, tad nusprendžiau nesipriešinti ir pasiduoti jo diktuojamai vakaro srovei.
Sužinojęs, kad dirbu rašytojų SEO agentūroje, tą vakarą jis privertė mane papasakoti kalną dalykų, kuriuos žinojau apie SEO tekstų rašymą. Ir ką jūs galvojate? Po kelių dienų, savo nedideliame versle jis sėkmingai pritaikė viską iki mažiausių smulkmenų. Tai mane apstulbino. Tokio produktyvaus žmogaus aš dar nebuvau sutikęs.
Šis pavyzdys man parodė, kad nereikia baigti keleto studijų, skaityti traktatų, mokėti už seminarus ir taip toliau tik tam, kad išmoktum bazinius dalykus ir pritaikytum juos savo versle. Užtenka nebijoti klausti, o kai tau atsakoma - klausytis. Aš supratau, kad kasdien aplink mus vaikšto begalė savo srities specialistų, iš kurių galima labai daug pasisemti vien tik klausantis.
SEO - tai teisingų pasirinkimų visuma, kurie padeda interneto svetainėms užimti geresnes pozicijas Google paieškos sistemoje. Jūsų interneto svetainės turinys tam turi labai didelę reikšmę. Minėtam verslininkui aš papasakojau apie raktažodžius, kurie yra viena svarbiausių internetinio puslapio turinio sudedamųjų dalių. Ir ką jūs manote? Po keleto dienų užėjęs į jo internetinę parduotuvę aš pamačiau idealiai parinktus ir sudėliotus raktinius žodžius. Negali būti! - pagalvojau. Korekcijos atliktos nepriekaištingai.
Ką jis atliko:
• pagrindinį savo interneto svetainės puslapį aprašė maždaug 300 žodžių, nuosekliai papasakodamas, kokie yra jo verslo principai ir kuo ši svetainė gali būti naudinga vartotojams;
• išsiaiškino kokią frazę į Google sistemą veda tokio tipo paslaugų ieškantys žmonės (nustatė raktinį žodį);
• raktinį žodį tekste pavartojo 7 kartus;
• parašė keletą SEO straipsnių ir patalpino juos kataloguose, nuorodas nukreipdamas į pagrindinį svetainės puslapį;
• atliko keletą vidinių mainų: (iš dažniausiai užduodamų klausimų bei ,,Kodėl mes” kategorijos lankytojus nusiuntė į pagrindinį puslapį ir t. t.).
Šios, iš pirmo žvilgsnio, neypatingos korekcijos lėmė žymų mažos elektroninės parduotuvės šoktelėjimą į viršų. Svetainė tapo matoma ir verslininkas sulaukė labai daug užklausų.
Tiesa, konkurentai nesnaudė. Jie kreipėsi į SEO agentūrą.
Taip su šiuo verslininku mes susitikome antrą kartą ir mūsų keliai nebeišsiskyrė. Mūsų agentūra džiaugiasi vienu didžiausių klientų, kasmet atvedančiu naujų užsakovų, o jis… Jis steigia įmones vieną po kitos ir be galo daug investuoja į augimą. Jis klausosi, ką sako savo srities specialistai. Jis paprasčiausiai klausosi.
O ar jūs klausotės tų, kurie nuolat sukasi aplinkui? Kiekvienas specialistas supranta savo nišą, nes yra geras tik siauroje srityje. Neklauskite autoserviso darbuotojo apie tai, kaip parašyti gerą tekstą. Apie SEO tekstų kūrimą plačiau skaitykite čia: http://www.verslovystymas.lt/seo-tekstu-kurimas